Anyway to differentiate text highlighting when working with sublists in Markdown?

Currently doing all my homework using Rstudio and .Rmd files. What I like to do is paste in my homework question and then answer the question in a sublist to a question. I've noticed that over time my homework gets harder and harder to read because often times the questions have subquestions and therefore my answers are sublists of sublists.

Anyway that the markdown syntax highlighting could be changed so that when you're deep in a sublist you can see where you're at? As you can see below, it's kind of hard to pick out my answer among the sea of other questions.

Try this

---
title: "Q_and_A"
author: "Richard Careaga"
date: "12/15/2018"
output: html_document
---

[omitted template code chunk for default setup of Rmd html doc]

1. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. 
    * *Qui bono?*
      + **Post nummos**
1. Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur. Hi omnes lingua, institutis, legibus inter se differunt. Gallos ab Aquitanis Garumna flumen, a Belgis Matrona et Sequana dividit. Horum omnium fortissimi sunt Belgae, propterea quod a cultu atque humanitate provinciae longissime absunt, minimeque ad eos mercatores saepe commeant atque ea quae ad effeminandos animos pertinent important, proximique sunt Germanis, qui trans Rhenum incolunt, quibuscum continenter bellum gerunt. Qua de causa Helvetii quoque reliquos Gallos virtute praecedunt, quod fere cotidianis proeliis cum Germanis contendunt, cum aut suis finibus eos prohibent aut ipsi in eorum finibus bellum gerunt. 
    * *Qui tam?*
      +  **Senātus Populusque Rōmānus**
    * *Qui est corporis?*
      +  **Habeus corpus**
          - **Eorum una pars, quam Gallos obtinere dictum est, initium capit a flumine Rhodano, continetur Garumna flumine, Oceano, finibus Belgarum, attingit etiam ab Sequanis et Helvetiis flumen Rhenum, vergit ad septentriones. Belgae ab extremis Galliae finibus oriuntur, pertinent ad inferiorem partem fluminis Rheni, spectant in septentrionem et orientem solem. Aquitania a Garumna flumine ad Pyrenaeos montes et eam partem Oceani quae est ad Hispaniam pertinet; spectat inter occasum solis et septentriones.**

RStudio is based on ACE, both of which can import tmThemes. Ace and RStudio have fewer scopes than tmThemes, but, for the most part, I've been able to implement scopes that I've found in other tmThemes (there's a huge library of them that you can toggle through and edit at the link below)
https://tmtheme-editor.herokuapp.com/#!/editor/theme/Monokai

If you can find a scope for any of the built-in themes (i.e. some theme for which the sublists are highlighted as you like them), you can implement that scope for either a modified version of the other themes, or for your own theme entirely. I think this thread re. implementing a new scope in a theme I made is a little bit more clear than I'm being here:

1 Like